همشهری‌آنلاین: سایت آمازون این امکان را فراهم کرده تا از طریق ایمیل کتاب‌های الکترونیک کیندل را بشود برای دیگران ارسال کرد

کتاب الکترونیکی

به گزارش ایسنا، کتاب‌های الکترونیکی کیندل برروی رایانه‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند، آی‌پد، آی‌پادهای لمسی و لوح‌های رایانه‌یی قابل خواندن هستند. [کیندل؛ کتاب دیجیتال آمازون آمد]

راس گراندینتی، نایب رییس کیندل در این‌باره اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده‌ایم تا کتاب‌های مورد علاقه‌ کیندل خود را به دوستان و اعضای خانواده خود هدیه کنند.

وی افزود: در تعطیلات سال نو این امکان برای همه و نه تنها صاحبان کیندل فراهم خواهد شد تا خرید آسان و بدون استرس داشته باشند. در کتابخانه بزرگی که در سایت آمازون در دسترس است، کتاب‌های بسیار ارزشمندی وجود دارد.

براساس نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی فورستر در مجموع در سال جاری میلادی 966 میلیون دلار در‌ آمریکا صرف کتاب‌های الکترونیکی شده است، این در حالی است که در سال 2009 میلادی 301 میلیون دلار در آمریکا صرف این نوع از کتاب‌ها شده بود.

فورستر هم‌چنین اعلام کرد: انتظار می‌رود تعداد خوانندگان کتاب‌های الکترونیکی در آمریکا از 3.7 میلیون تن در پایان سال گذشته میلادی به 10.3 میلیون تن در پایان سال جاری میلادی برسد.

این موسسه هم‌چنین پیش‌بینی کرد که در سال 2015، شمار خوانندگان کتاب‌های الکترونیکی به رمز 29.4 میلیون تن در سال 2015 برسد؛ هفت درصد از بزرگسالان آمریکایی که به‌صورت آنلاین کتاب‌ می‌خوانند کتاب الکترونیکی (e-book) مطالعه می‌کنند و انتظار می‌رود این میزان در سال آتی میلادی دو برابر شود.

براساس نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی فورستر، فروشگاه کیندل آمازون از افزایش مطالعه کتاب الکترونیکی سود سرشاری خواهد کرد. [رشد شگفت‌آور فروش E-Book در آمازون]

کد خبر 121300
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز